Monday, April 10, 2006

Blythe

This is Blythe that put on clothes that I designed.



This is a design picture.



The stuffed toy on both sides is my new works.
Though it is still making for trial purposes.

And, This blog was introduced by Vinylpulse.
I'm very glad!!!

4 comments:

DragonCypher said...

I was wondering whose that was at the Gee Whizz show. すごい ですね!じゃまた ;)

DragonCypher

Hiroshi Yoshii said...

日本語、通るよね?
新ブログ開設おめです。
bloggerにしましたね。実は僕もbloggerに移行中です。
日付1999年2月1日から1400点以上のTDWと数百の
ブログエントリーを全部移動しようと思って。
bloggerに置いたものは、たぶん未来永劫残りますよ。

Kei Sawada said...

>dragoncypher
Thank you for coming!
Yes! That work is my masterpiece.
ありがとう!またね!

>yoshiiさん
吉井さん!
こんなマイナーなトコまでようこそ(笑)
フリー版で使ってるだけですけど
キレイにまとまってていい感じですよね。
1400点の移動は目が回りそうです…(汗

DragonCypher said...

Yeah, Blogger is awesome. Alot of people can see one's stuff this way. If you ever have interesting/cool things going on, just visit my page and drop me a comment in my tagboard sometime.